اتصال ۷۰ دفتر پیشخوان همدان به شبکه دولت

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان از اتصال ۷۰ دفتر پیشخوان همدان به شبکه دولت خبر داد.

به گزارش غرب ایران ؛ محمدحسن میرزایی مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان، گفت: ۷۰ دفتر پیشخوان در این استان به شبکه دولت وصل شده تا پیگیری امور مردم از این طریق صورت گیرد.

او ادامه داد: ۱۳۰ دفتر پیشخوان در همدان وجود دارد که ۶۰ مورد آن به شبکه دولت وصل نبوده و تا نیمه نخست امسال این دفاتر هم به شبکه دولت وصل می‌شوند.

میرزایی اضافه کرد: با وجود اتصال دفاتر پیشخوان به شبکه دولت، ولی تا زمان رسیدن به شرایط عادی در زمینه شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ازدحام در این مکان ها، اجازه پیگیری امور اداری از این دفاتر داده نشده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان ادامه داد: با این وجود در حال حاضر برای ثبت درخواست و پیشگیری امور اداری مردم، به صورت آزمونه (پایلوت) هفت دفتر پیشخوان دولت پیش بینی شده است و مردم می‌توانند برای پیگیری امور اداری به این مراکز مراجعه کنند.

او اظهار داشت: با توجه به اتصال دفتر پیشخوان به شبکه دولت، شهروندان برای پیگیری امور اداری و خدماتی از جمله دریافت کنتور آب و گاز نیازی به حضور در اداره مربوطه ندارند بلکه از طریق ثبت درخواست در دفتر پیشخوان می‌توانند مطالبه خود را پیگیری کنند.

میرزایی ادامه داد: پس از ثبت درخواست در دفاتر پیشخوان، این نامه به نهاد مربوطه ارسال شده و آن‌ها پس از پیگیری درخواست پاسخ را به دفتر پیشخوان داده و به صورت اتوماتیک پیامکی برای متقاضی به عنوان پیگیری جواب درخواست از دفتر پیشخوانی که نامه را ثبت کرده ارسال می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان افزود: این اقدام علاوه بر اینکه از ازدحام مردم در اداره‌ها و تلف شدن وقت آن‌ها جلوگیری می‌کند موجب آسان سازی فرایند دسترسی، کاهش مراجعات مستقیم مردم به دستگاه‌های اجرایی و کاهش تردد آن‌ها به اداره‌ها می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه این برنامه با هدف امکان دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات اداره‌ها صورت گرفته است افزود: از این پس مکاتبات مردم با اداره‌ها از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *