نهاوند رکورددار بیشترین بارش در همدان شد

به گزارش غرب ایران محمد حسن باقری شکیب ، اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان بودیم که در این میان نهاوند و تویسرکان با میانگین بارش ۱۱۸ و ۱۱۶  میلی متر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه در ایستگاه فرودگاه همدان نیز میزان بارش ۶۳ میلی‌متر ثبت شده است، ابراز کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز میزان بارش‌ها بیشتر از ۶۰ میلی‌متر گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، عنوان کرد: از صبح پنجشنبه باید شاهد کاهش دمای محسوس در استان باشیم.

باقری شکیب گفت: از صبح پنجشنبه حداقل دمای هوای بسیاری از شهرستان های استان به منفی ۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این کاهش دما تا روز جمعه در استان باقی خواهد ماند.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه میانگین بارش‌ها در اسفند ماه بیشتر از نرمال پیش‌بینی شده، اظهار داشت: این در حالی است که میزان بارش‌ها در فروردین ماه کمتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *