انتخابات /نماینده ولی فقیه در استان همدان: هر رای گامی بزرگ در ناامید و مأیوس کردن دشمن محسوب می‌شود

به گزارش غرب ایران ،  آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی بودیم حضوری که سبب  تقویت نظام و تضعیف دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه هر رای گامی بزرگ در ناامید و مأیوس کردن دشمن محسوب می‌شود، افزود: وقتی دشمن فشار حدکثری وارد می‌کند اما مردم پای صندوق حاضر می‌شوند، آن وقت دشمن متوجه می‌شود که این نوع برخورد با مردم راه به جایی نمی‌برد، اما اگر حضور کم باشد و یا مجلس ضعیف باشد، دشمن احساس می‌کند که دشمنی‌اش اثربخش بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: باید دشمنی‌های دشمن را خنثی کنیم و با انتخاب درست جامعه را پیش ببریم، و بدانیم به طور حتم، رأی ندادن و رای  دادن یکی نیست زیرا واقعیت‌های گذشته نشان می‌دهد حضور مردم اثرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیاری داشته است.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات عنوان کرد:  مردم ما در تشییع پیکر شهید سلیمانی عظمت خود را نشان دادند و امروز با حضور در انتخابات این عظمت را تکمیل می‌کنند.

شعبانی با اشاره به اینکه مردم در ۲۲ بهمن نیز حضور پررنگی در دفاع از انقلاب داشتند، ابراز کرد: امروز سومین اقدام اثربخش در گام دوم انقلاب توسط مردم رقم می‌خورد.

وی با اعلام اینکه هیچ کس حتی خانواده‌ بنده نمی‌دانند من به چه کسی رأی داده‌ام گفت: بنده از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نکردم و تا این لحظه نیز کسی از رای من اطلاع ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به فعالیت شورای عالی تبلیغ در استان تصریح کرد: مصوبه ما در شورای عالی تبلیغ این بود که حوزه علمیه به طور مصداقی در حمایت از کاندیدایی ورود نکند که همین طور هم شد.

وی با بیان اینکه ممکن است افراد به عنوان شخص حقیقی از فردی حمایت کنند که هیچ منعی ندارد اما حوزه به صورت مصداقی حمایت نکرده است، اظهار داشت:  صدور برخی بیانیه‌ها نیز مربوط به شخصیت حقیقی افراد است و نه حقوقی که این نیز مشکلی ندارد.

شعبانی درباره لزوم رعایت اخلاق در انتخابات نیز بیان کرد: کسی که رقیب خود را تخریب می‌کند، تهمت می‌زند و به هر قیمتی به دنبال کرسی مجلس است، قابل اعتماد نیست.

امام جمعه همدان تصریح کرد: نماینده‌ای که وعده می‌دهد و در تصمیمات کشور شرکت می‌کند، باید اخلاق‌محور باشد زیرا کسی که صادق نباشد و اخلاق را رعایت نکند از همان ابتدا بازنده است.

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق از جانب نامزدها مولفه‌ای برای انتخاب کردن است گفت: افرادی که در یک هفته کاندیدا بودند که هیچ؛ نکته اساسی در مورد افرادی است که امروز انتخاب می‌شوند، این افراد بیشتر باید اخلاق را رعایت کنند.

شعبانی با بیان اینکه امروز وقت عمل کردن به وعده‌هاست به همین دلیل کاندیداهایی که انتخاب می‌شوند باید بدانند مردم را نباید فراموش کنند، اظهار داشت: در این دوره  اشتغال جوانان باید دنبال شده  و مباحثی مانند گردشگری، صنعت و کشاورزی استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه  متأسفانه در یک هفته اخیر شاهد بداخلاقی‌هایی از سوی برخی کاندیداها بودیم که البته چندان گسترده نبود، تصریح کرد: این بداخلاقی‌ها نسبت به برخی از دوره‌ها کمتر شده است اما برخی از مصادیق بداخلاقی مثل تخریب وجود داشت اما در برخی از بخش‌ها بهتر بود.

وی با بیان اینکه همه مردم باید در مطالبه از مسئولان مشارکت کنند  افزود: در یک آیین‌نامه و بخشنامه که در شورای سیاستگذاری‌ها تدوین می‌شود، دست نماینده ولی فقیه را برای مطالبه‌گری بازتر کند.

شعبانی تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده نهادهای نظارتی نیز وجود دارند که باید نسبت به این مسائل دقت نظر بیشتری داشته باشند و بدانند که  مطالبه‌گری مردم باید در صدر باشد اما در نهایت این نماینده است که باید مطالبه‌گری را با قوت ادامه دهند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *