۷۶ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد

به گزارش غرب ایران علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: هفته جاری تعداد ۷۶ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۳۲ سهم متعلق به ۳۱۰ شرکت در بورس منطقه ای همدان مبادله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: طی هفته جاری بیش از ۲۹ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۷۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار کشور معامله شد.

وی با بیان اینکه در بورس منطقه‌ای همدان نیز این هفته تعداد ۷۶ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۳۲ سهم متعلق به ۳۱۰ شرکت به ارزش ۴۸۸ میلیارد و ۹۵ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۶۷۵ ریال مبادله شد، افزود: ۵۱ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین طی این هفته ۵۲ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود شرکت کرده و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

اسکندری شاخص کل بورس در هفته جاری را معادل ۴۵۹ هزار و ۷۹ واحد اعلام کرد و گفت: این شاخص نسبت به هفته گذشته ۱۳ هزار و ۱۸۵ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرا بورس هم با ۱۶۰ واحد افزایش به رقم ۵ هزار و ۸۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *