برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردارسلیمانی در همدان

به گزارش غرب ایران ؛ معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مراسم‌ بزرگداشت چهلمین‌ روز شهادت سردار سلیمانی با حضور مردم و مسوولان در روز ۲۴ بهمن‌ماه خبر داد.

وحید خادمی اظهار کرد: مراسم‌ بزرگداشت چهلمین‌ روز  شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور مردم و مسوولان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مراسم ۲۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب  و عشاء  و با محوریت مردم انقلابی همدان، هیئات و نهادهای مردمی برگزار می‌شود.

معاون  فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سخنران این مراسم را سردار کرمی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و ادامه داد: از روز اول شهادت سردارسلیمانی برنامه‌های متعددی از سوی مردم برای ایشان برگزار شد.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها بتوانیم منش و مکتب سردار شهید را برای نسل جوان و ‌آیندگان ترویج داده و به عنوان  الگویی بزرگ در راس امور قرار دهیم.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *