برگزاری نهمین نشست شهر‌اندیشی با محوریت «حقوق عامه» درهمدان

غرب ایران: ابراهیم مولوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نشست به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و با همکاری کمیسیون آموزش، پژوهش، تحقیقات و فناوری شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود.
وی یکی از وظایف اصلی مجموعه مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا را برگزاری برنامه‌هایی در قالب شهر‌اندیشی‌ها، نشست‌ها و همایش‌ها در راستای ارتقای سطح آگاهی‌، اشراف به قوانین و همچنین توزیع قوانین و مقررات جدید تصویب شده توسط شورای عالی استان‌ها و مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه‌های اجرایی مصوب دولت برشمرد.
وی برگزاری اینگونه همایش‌ها و نشست‌ها را عامل ایجاد همفکری و وحدت رویه عملکردی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری دانست و افزود: اینگونه نشست‌ها منجر به تبادل افکار و اندیشه و داشته‌ها و یافته‌های علمی بین مدیران شهری و همچنین بهبود عملکرد در خدمت‌رسانی به مردم شهر همدان و سایر شهرستان‌های استان، می‌شود.
وی اعلام کرد: برگزاری ۳ کارگاه تخصصی در قالب نهمین نشست شهر‌اندیشی با عناوین «حقوق شهرسازی و حقوق عامه»، «درآمدی بر قوانین شورا و شهرداری‌ها» و «درآمدهای پایدار شهری» را خواهیم داشت.
وی از حضور اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان، شهرداران مراکز شهرستان‌های استان، تمامی مدیران مرتبط با مجموعه مدیریت شهری از جمله سازمان نظام مهندسی و حفاظت محیط زیست، قضات دادگستری که در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ شهرداری شرکت می‌کنند، رسانه‌‌ها و رؤسای دانشگاه‌های سراسر استان در این نشست تخصصی خبر داد.
وی اظهار کرد: همچنین در این کارگاه تخصصی و نشست هم‌اندیشی اساتید صاحب‌نامی از دانشگاه‌های تهران از جمله دانشگاه‌های الزهرا(س) و شهید بهشتی و مجمع شهرداران کلان‌شهر کشور حضور خواهند یافت و قوانین جدید را شرح می‌دهند.
انتهای پیام/ ن

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *