بیش از ۲ هزار تن عملیات نمک پاشی در جاده های استان همدان

غرب ایران: حمید پرورشی خرم، با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶۰۰ تن شن و نمک برای بازگشایی جاده‌ها استفاده شده است و تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن نمک پاشی در محورهای استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در برخی از نقاط گردنه‌ها مه آلودگی موجب کاهش دید شده است، بیان کرد: ریزش پراکنده برف به صورت متداول ادامه دارد و کاهش دمای هوا ممکن است موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شود.

پرورشی خرم ادامه داد: نیروهای راهداری به صورت ۲۴ ساعته و در ۲ شیفت کاری مشغول بازگشایی جاده‌ها هستند و ۵۲۶ تن از کارکنان راهداری با استفاده از ۲۶۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری وظیفه بازگشایی جاده‌های همدان را بر عهده دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه سامانه گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته وضعیت راههای استان را به اطلاع شهروندان می رساند گفت: شهروندان با مراجعه به این سامانه اطلاعات کامل تر و جامع تری را از وضعیت راههای استان داشته باشند.

پرورشی خرم ادامه داد: خودروها، تجهیزات و نیروی انسانی راهداری و راهدارخانه استان همدان همزمان با سرمای هوا فعالیت خود را آغاز کرده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.​

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *