نتیجه شهادت سپهبد سلیمانی نابودی و اضمحلال استکبار جهانی است

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این چهره محبوب و درخشان سال‌های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نماد ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی و صهیونیستی داغی سنگین و جانسوز را بر دل امت اسلامی و مردم شریف ایران نهاد.

شهادت این سردار رشید که امنیت ایران اسلامی و منطقه مرهون جهاد مخلصانه و صادقانه اوست نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دوباره و رویشی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است که ثمره و نتیجه آن نابودی و اضمحلال استکبار جهانی و آزادی ملت‌های مظلوم منطقه خواهد بود.

شهادت این بزرگ مرد آزاده علاوه بر عیان کردن بیش از پیش دست پلید آمریکای جهانخوار در به‌وجود آوردن و حمایت از تروریسم و ناامنی در جهان موجب وحدت و انسجام داخلی در ایران اسلامی و پیوند و مودت عمیق تر با مردم عراق و کشورهای اسلامی شد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مردم متدین دارالمجاهدین همدان که همراه و هم نفس با سایر هموطنان از آغازین ساعت اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراه هانش مجالس مختلف بزرگداشت و عزاداری را برگزار کردند و نیز به سبب حضور گسترده و بی‌نظیر در تجمع و راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۷ دی‌ماه که تجدید بیعتی مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بود صمیمانه قدردانی کنم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات برای روح پاک آن مجاهد شهید و همرزمان عزیزش و تعجیل در فرج حضرت صاحب‌الامر(عج) و طول عمر با عزت مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/م ر

درباره‌ی modirgharb

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *