۱۳ اثر نمایشی در همدان به روی صحنه می‌رود

به گزارش غرب ایران ؛ امروز ۱۹ آبان همزمان با چهارمین روز جشنواره تئاتر، نمایش‌ها در بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان، بین‌الملل، دانش‌آموزی و خیابانی اجرا می‌شود.

نمایش بخش کودک «مرد نون زنجبیلی» ترجمه حسین فدایی‌حسین با کارگردانی ندا بداغی از بندر دیر به مدت ۵۵ دقیقه و در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ دقیقه عصر در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا همدان به روی صحنه می‌رود.

پگاه معصومی از همدان کارگردان نمایش «مارمولک بد ادا» است که این اثر را در بخش خردسال به مدت ۲۰ دقیقه و در سه سانس ۱۰ و ۱۱ صبح و ۱۵ عصر در سالن پلاتوی مجتمع بوعلی سینا اجرا می‌کند.

سالن پلاتو عبادی مجتمع بوعلی‌سینا نیز در سه سانس ۱۰:۳۰ دقیقه صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ دقیقه عصر و به مدت ۲۰ دقیقه میزبان خردسالان علاقمند به تماشای نمایش «کودک و پرنده» به کارگردانی محمد محسنی از ساوه است.

در بخش بین‌الملل جشنواره، نمایش «دو عروسک» به کارگردانی الکساندر چرچیچ از اسپانیا در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ دقیقه به مدت ۴۰ دقیقه در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی به نمایش گذاشته می‌شود.

«رویای کودکانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس سپهری عنوان نمایشی از تهران است که به مدت ۴۵ دقیقه در سالن پلاتو مجتمع شهید آوینی و در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ دقیقه عصر به روی صحنه می‌رود.

تالار فجر همدان در ساعات ۱۵ و ۱۷:۴۵ دقیقه امروز به مدت ۶۵ دقیقه از تماشاچیان نمایش «نیمارا» به کارگردانی پابلو دوران از ایتالیا در بخش بین‌الملل میزبانی می‌کند. نمایش دانش‌آموزی «خانوم ما هیچی نفهمیدیم» به نویسندگی و کارگردانی ام‌البنین جایباش از هرمزگان به مدت ۳۰ دقیقه در سانس‌های ۱۰:۳۰صبح و ۱۵ و ۱۷:۳۰ دقیقه عصر در تالار مهدیه اجرا می‌شود.

اکرم ابوالمعالی از تهران کارگردان نمایش خردسال «پر» است که اثر خود را در ۲۰ دقیقه در دو سانس ۱۰ و ۱۱ صبح در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به روی صحنه خواهد رفت.

در بخش خیابانی نمایش «سفر جادویی» به کارگردانی روح الله سنایی از پیشوا در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در محوطه مجتمع بوعلی و ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در پارک کودک به اجرای عمومی می‌رسد.

در این بخش نمایش «یک چالش نه چندان کوچولو و خونه مادربزرگه» اثر نوراله لک از خمینی شهر اصفهان به مدت ۲۲ دقیقه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه و نمایش «کمودور» به کارگردانی محمد محمدی قادر از همدان به مدت ۲۷ دقیقه در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

«مرغ، درخت، گل» دیگر نمایش بخش خیابانی است که به کارگردانی غلامرضا محمدی از مشهد، ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مدت ۲۰ دقیقه در پارک کودک اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *