۶۶ درصد مبادلات بورس همدان در مهرماه مربوط به فروش سهام بوده است

به گزارش غرب ایران علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان  اظهار داشت: مهرماه امسال تعداد ۵۲۷ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۲۲ سهم متعلق به ۵۰۱ شرکت به ارزش ۳ هزار و ۱۲۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۶۳ ریال در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: ۳۴ درصد مبادلات انجام شده مربوط به خرید سهام و ۶۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی گفت: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۱۴۸ میلیارد و ۷۳۶ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۴۵۱ ریال بوده که نسبت به شهریور  ماه، ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: در این ماه شرکت های بانک ملت، تامین ماسه ریختگری و لیزینگ رایان سایپا به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: همچنین بورس منطقه ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در مهر ماه ۳۰۰ نفر در دوره های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

اسکندری یادآور شد:  شاخص کل بورس در پایان مهر ماه معادل ۳۰۸ هزار و ۳۱۵ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۶ هزار و ۲۱۱ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: شاخص کل فرابورس نیز با ۲۱۲ واحد کاهش به ۳ هزار و ۸۰۵ واحد رسید.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

در پرونده چای دبش جرم جدید کشف شد/ حکم اعدام “بابک زنجانی” نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد

غرب ایران - سخنگوی قوه قضاییه گفت: با تأیید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام "بابک زنجانی" نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *