هیئت‌های ورزشی در شرایط بسیار سخت مالی در حال اداره ورزش استان هستند

به گزارشغرب ایران ، امیر خجسته در نشست هم‌اندیشی با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان همدان با اشاره به شرایط مالی سخت کشور اظهار داشت: رؤسای هیئت‌های ورزشی در شرایط بسیار سخت مالی در حال اداره ورزش استان هستند و حتی از جیب شخصی خود نیز در ورزش هزینه می‌کنند که در این زمینه بارها با وزیر ورزش جلسه داشته‌ایم تا از منابع مالی در اختیار؛ بودجه‌ای برای هیئت‌های ورزشی استان همدان در نظر گرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای هر هیئت ورزشی اختصاص یافته تا گوشه‌ای از مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی استان مرتفع شود و به‌زودی جلسه‌ای به همراه مدیرکل ورزش و تعدادی از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان پیرامون مشکلات با وزیر ورزش برگزار خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۳ ست ورزشی به روستاهای استان همدان اختصاص داده‌ایم و ۱۰ هزار متر چمن مصنوعی را نیز برای استان فراهم شده است.

خجسته عنوان کرد: با وجود کمبود منابع مالی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و در حال حاضر کمتر روستایی وجود دارد که سالن ورزشی مناسب نداشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست بابیان اینکه ورزش همدان در مسیر خوبی قرار دارد، گفت: با توجه به تقویم ورزشی فدراسیون‌ها هیئت‌های ورزشی به‌طور منظم برنامه‌های ورزشی خود را برگزار می‌کنند و با وفاق و همدلی اهداف ورزش استان را پیش می‌برند.

محسن جهانشیر افزود: همدان از ۲۵ مردادماه تا ۱۰ شهریورماه میزبان ۴ رویداد کشوری خواهد بود که امیدواریم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی با اشاره به هدف‌گذاری در المپیاد استعدادهای برتر بیان کرد: سال گذشته در بین ۳۲ استان رتبه ۱۵ را کسب کردیم ولی امسال هدف‌گذاری انجام شده تا در بین ۱۰ استان برتر کشور باشیم.

جهانشیر عنوان کرد: ورزش استان همدان باید در هر دو بخش همگانی و قهرمانی در تمامی هیئت‌های ورزشی جزو برترین‌ها باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان نیز به نمایندگی از هیئت‌های ورزشی استان همدان در این جلسه با درخواست از نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوعات کشوری باید برای دریافت منابع مالی ویژه ورزش استان نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند زیرا بدون حمایت نمایندگان این امر ممکن نخواهد بود.

هادی سبزواری افزود: هیئت‌های ورزشی استان همدان با چنگ و دندان منابع مالی برای خود جذب می‌کنند و باید بحث اعتباری به‌صورت جدی پیگیری شود.

وی بابیان اینکه باید از این نشست هم‌اندیشی خروجی حاصل شود، بیان کرد: امیدواریم طی مدت یک ماه آینده نیز یک جلسه دیگر داشته باشیم و مشکلات از طریق وزیر ورزش پیگیری شود تا ببینیم برای هیئت‌های ورزشی چه اتفاقی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *