دعوت از ۲ اسکیت‌باز همدانی به اردوی تیم ملی

به گزارش غرب ایران ؛ رئیس هیئت اسکیت استان همدان گفت: ۲ اسکیت‌باز همدانی با تصمیم کادر فنی فدراسیون اسکیت به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مهدی مجیدی با اشاره به دعوت اسکیت‌بازان همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: سجاد محمدی ساسان در رشته فری استایل و عرفان زنگنه که سال گذشته مدال طلای آسیایی مسابقات اسکیت هاکی را به ارمغان آورد امسال نیز به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.

وی بابیان اینکه از مدیران ورزش استان و فدراسیون درخواست داریم که از ورزشکاران مطرح استان و کشور بیش‌ازپیش حمایت کنند به آمار اسکیت‌بازان سازمان‌یافته در استان همدان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ اسکیت‌باز سازمان‌یافته در استان همدان فعالیت می‌کنند.

مجیدی خاطرنشان کرد: امسال یکی از برنامه‌های هیئت گسترش رشته اسکیت در بخش همگانی در سطح شهرستان و استان همدان بوده تا بتوانیم اسکیت را در سطح هر خانواده‌ای به‌عنوان یک ورزش مفرح وارد کنیم.

وی با اشاره به فعالیت رشته اسکیت در شهرستان‌های استان همدان بیان کرد: هیئت اسکیت به غیر از شهرستان فامنین در تمام شهرستان‌های استان فعال‌شده است.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: ملایر در رشته سرعت در کشور مطرح است و کبودرآهنگ نیز پیشرفت زیادی داشته است.

مجیدی با اشاره زیرساخت‌های این رشته در استان همدان نیز گفت: در شهر همدان علاوه بر سالن اختصاصی اسکیت که در کشور کم‌نظیر بوده پیست تپه عباس‌آباد، پیست شهربازی رنگین‌کمان و پیست دانشگاه بوعلی فعال است.

وی افزود: سال گذشته در شهرستان بهار هم یک پیست فعال کردیم که امیدواریم با حمایت‌های ادارات ورزش شهرستان شاهد توسعه زیرساخت این رشته باشیم.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *