برف روبی و نمک پاشی ۱۱ هزار کیلومتر راه در همدان/ همه راه‌های استان باز است

غرب ایران – مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه با تلاش راهداران همه راه های اصلی و شریانی استان باز است، گفت: افزون بر ۱۱ هزار کیلومتر باند در این استان طی ۴۸ ساعت گذشته برفروبی و نمک پاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران بیان کرد: کولاک شدید همراه بارش برف پراکنده و کاهش محسوس دما از روز گذشته همچنان در جاده های استان همدان فعال است.

وی اضافه کرد: بارش پراکنده برف از اواخر روز شنبه پنجم اسفند در همدان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: از شب گذشته نیز کولاک شدید همراه با کاهش محسوس دما تا منفی ۱۰ درجه زیرصفر و کاهش دید، پدیده غالب در جاده های استان است.

آهکی از همه رانندگان و مسافران خواست از سفرهای غیرضروی اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: رانندگان پیش از حرکت باید از سالم بودن خودرو، پربودن باک وسیله نقلیه، سالم بودن برف پاک کن، شیشه شور، چراغ ها و لاستیک اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: با وجود کولاک شدید و کاهش دما اما با تلاش های جهادی راهداران و نمکپاشی به موقع در حال حاضر هیچ یک از مسیرهای همدان مسدود نیست.

آهکی افزود: تیم های راهداری در ۴۸ ساعت گذشته به مسافران ۸۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند و ۳۵ مسافر هم در راهدارخانه ها اسکان موقت شدند.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.