استاندار همدان: تصویب الحاق ۵۱۵ هکتار زمین به شهر ملایر

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران و به نقل از روابط عمومی استانداز همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر می‌توانند با ظرفیت موجود در شهرک‌های ایمان و امید، ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پروژه‌های ناتمام بسیاری مانند سالن‌ها و زمین‌های ورزشی و استخرهایی که بیش از دو دهه بلاتکلیف بود در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده و تکمیل تمام پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه ورزش‌وجوانان و آموزش‌وپرورش از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، تملک دارایی و جذب اعتبارات توسط مدیران مورد تأکید است.

استاندار همدان ادامه داد: در روستاها ۱۷۱ هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن الحاق شده اس و تصویب الحاق ۵۱۵ هکتار زمین در شهر ملایر جهت احداث دو شهرک ایمان و امید برای نهضت ملی مسکن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی جهت برون‌سپاری پروژه‌ها استفاده کنند، گفت: ارائه اموال مازاد و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی جهت مولدسازی مورد تأکید ویژه است و معاونت هماهنگی امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی موظفند این موضوع را به‌طور ویژه پیگیری کنند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *