کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه همزمان با دهه فجر در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، علیرضا قاسمی فرزاد در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان تویسرکان بیان کرد: کارخانه صنایع مهان کاغذ سرکان تنها کارخانه دارای قابلیت تولید کاغذ دوبلکس و این دربرد پشت سفید در ایران با اعتبار ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در مساحت ۱۴ هکتار است که افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار تویسرکان در طول مدت این دو سال منشأ خدمات ارزنده‌ای در شهرستان بوده است افزود: در تیرماه سال گذشته قبل از سفر رئیس جمهور به استان در بازدید از تویسرکان و این شرکت وعده داده شد که مجموعه نیاز به اعتبار دارد که آن زمان من خیلی امیدوار به نتیجه رسیدن این مجموعه به زودی نبودم ولی به سرمایه گذار تأکید کردم که با جدیت دنبال کند و در سفر ریاست جمهوری تسهیلاتی به میزان ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه تخصیص داده شد و در مجموع ۲۳۰ میلیارد تومان خدمت سرمایه گذار داده شد و پروژه امروز افتتاح گردیده است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه ما به عنوان خدمتگزار مردم دست تولید کنندگان را می‌بوسیم گفت: اقداماتی خوبی در دو سال اخیر در زمینه صنعت و معدن در استان داشته‌ایم و حمایت خوبی از طرف شرکت شهرک‌ها و سازمان صنعت، معدن تجارت استان از واحدهای تولیدی و واحدهای غیرفعال شده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در استان همدان ۲۰۶ واحد تعطیل نیز به چرخه تولید برگشته است که در این ایام در استان ۱۳۵۰ پروژه افتتاح و بهره برداری می‌شود و ۸۳ پروژه نیز به میزان ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تأمین اعتبار شده و کلنگ زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عزم و اراده دولت برای حمایت از تولیدکنندگان و مردم است و برای استمرار خدمت به طور حتم با حضور حماسی در ۲۲ بهمن و خلق حماسه بزرگ در ۱۱ اسفندماه زمینه یاس و نا امیدی دشمنان کشور را فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *