افتتاح مجهزترین استودیو سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی همدان

مجهزترین استودیو سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، محمدمهدی مجذوبی در آیین افتتاح استودیو سلامت ضمن تبریک عید مبعث و ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: امروز برای نخستین‌بار شاهد افتتاح استودیو سلامت در استان همدان هستیم.

وی با بیان اینکه باتوجه‌ به اهمیت حوزه درمان و سلامت لازم بود که استودیویی برای تولید محتوای در حوزه مختلف درمان، سلامت، آموزش و فرهنگی فراهم شود، تصریح کرد: آموزش و پیشگیری یکی از اهداف مهم دانشگاه‌های علوم پزشکی است بنابراین داشتن مکانی که بتوان با بهره‌گرفتن از ابزار و افراد متخصص، محتواهای آموزشی، بهداشتی و درمانی تولید شود، مورد اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این استودیو با ظرفیت و پتانسیل داخلی و کارشناسان دانشگاه و با حداقل هزینه راه‌اندازی و ایجاد شده است.

مجذوبی با بیان اینکه تولید محتوا در شرایط استاندارد و چندرسانه‌ای به یک حلقه مفقوده در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبدیل شده بود، عنوان کرد: تمام بخش‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، درمان، سلامت، بیمارستان، روابط‌عمومی و غیره به تولید محتوا در شرایط استاندارد نیاز داشتند که با ایجاد این استودیو این مهم در سطح دانشگاه و استان محقق می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه در سومین روز ایام‌الله دهه فجر استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان به‌عنوان اولین پروژه از مجموع پروژه‌های دانشگاه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت، عنوان کرد: به توجه به نیاز استان و دانشگاه به تولید محتوا در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، آموزش مجازی، تشکل‌های دانشجویی و غیره، اولین استودیوی مجهز و چندرسانه‌ای در حوزه سلامت در ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی همدان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علیرضا توقیری با اشاره به اینکه با بهره‌مندی از فضای بلااستفاده در ستاد دانشگاه علوم پزشکی همدان طرح اولیه استودیو سلامت شکل گرفت، عنوان کرد: تمام سعی خود را کردیم که در تمام مراحل ایده‌پردازی، ساخت و ایجاد از ظرفیت و پتانسیل داخلی کارشناسان دانشگاه استفاده کنیم و بخش کمی را برون‌سپاری کردیم.

سخنگوی دانشگاه علوم همدان گفت: با راه‌اندازی این استودیو امکان تولید محتوا و تهیه برنامه‌های مختلف برای فضاهای مجازی، محتوای درمانی، آموزشی، گرافیکی، فرهنگی درمانی و بهداشتی در موضوعات مربوط به‌سلامت، برای انتقال پیام‌های بهداشتی، درمانی و ارتقای سطح سلامت در جامعه و پوشش خدمات حوزه سلامت مهیا می‌شود.

توقیری با بیان اینکه این استودیو با پیشرفته‌ترین تجهیزات نور، صدا و تصویر راه‌اندازی شد، اظهار داشت: استودیو سلامت در دو بخش استودیو صوت و تصویر با قابلیت ضبط صدا به‌صورت حرفه‌ای در فضای کاملاً اگوستیک، قابلیت ضبط ویدئو در اتاق کروماکی به‌صورت green screen(پرده سبز) را دارد.

وی افزود: این استودیو با دو کاربرد green screen و black Box طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *