اصحاب رسانه به شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند/در شرایط تحریم نیازمند مدیران توانا هستیم

غرب ایران-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی نیازمند مدیران توانا با توجه به شرایط هستیم. 

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم سالروز وفات حضرت زینب (س) هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان) بیان کرد: رسانه باطل شخصیتی مثل امام علی (ع) که روزانه هزار رکعت نماز می‌خواند را توانست فردی بی نماز معرفی کند.

وی با بیان اینکه جریان باطل با شبکه سازی قوی، توانایی گمراه کردن جامعه را دارد، افزود: کسی که تقوا و چارچوب ندارد، هر کاری به ذهنش می‌رسد انجام می‌دهد.

شعبانی موثقی اضافه کرد: در برابر جریانی که توانایی داشت تا کربلا را در همان جا تمام کند، یک زن به تنهایی ایستاد و آنها را شکست داد.

امام جمعه همدان اظهار کرد: حضرت زینب (س) با جهاد تبیین خود توانست کاری کند که یزد، ابن زیاد را لعنت کند، حضرت زینب (س) در خانه‌ای شخصیتش شکل گرفت که جبرائیل در آن رفت‌وآمد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های ما باید در کنار هم بتوانند زیر بنای فکری دشمنان را ویران کنند، گفت: اصحاب رسانه به شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه اگر مشارکت تأثیری ندارد، چرا امروز جریان مخالف تمام همتش را بر پایین آوردن مشارکت گذاشته است، افزود: باید با مردم صادقانه‌تر و شفاف‌تر گفت‌وگو کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی نیازمند مدیران توانا با توجه به شرایط هستیم.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند