دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور دندان طمع تیز کرده است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در نماز جمعه همدان بیان کرد: پس از انقلاب، حمله تروریستی کرمان، بزرگترین حمله تروریستی بود که به صورت انتحاری انجام شد و هموطنان ما مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این جنس کارهای تروریستی، تفکر را ماندگارتر می‌کند، افزود: آنچه برای دشمن خطرناک است، مکتب است نه فرد و لذا آنچه در انقلاب حرکت ایجاد کرد تفکر ناب اسلامی بود.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی ادامه داد: مکاتب بشری با کشته شدن افراد دچار ضعف می‌شوند اما در مکتب الهی با شهادت شاهد تقویت مکتب هستیم، همچنین اصل انتقام قطعی و حق انتقام برای مردم و نظام اسلامی محفوظ است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در این زمینه انتقام، همه باید به قوه عاقله نظام در کیفیت برخورد اعتماد کنیم، تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی شاهد تضعیف و فرو ریختن شاکله استکبار در منطقه بودیم.

وی اضافه کرد: دشمن با عملیات رسانه‌ای در کنار اقدام تروریستی به دنبال دستیابی به اهداف خود است و لذا باید مراقب عملیات فریب دشمن باشیم.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور نتیجه زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی است، گفت: امنیت نیاز همه جریان‌های سیاسی و خواسته همگانی مردم است و با تضعیف آن همه مردم آسیب خواهند دید.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای آنکه خودشان را مطرح کنند تمام زحمات نظام را زیر سوال می‌برند و به دنبال اختلاف افکنی هستند، افزود: اگر این افراد به قدرتی برسند بسیار خطرناک هستند.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم، امنیت کشور را تقویت می‌کند، ادامه داد: دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور و کاهش مشارکت در انتخابات دندان طمع خود را تیز کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اضافه کرد: کمترین تأثیر حضور در انتخابات، ایجاد امنیت در جامعه و ناامیدی دشمنان است، همچنین فراموش نکنیم انسان روزی باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشد.

وی در پایان گفت: هرجا ابن ملجمی بود، پشت پرده عمرو عاصی نیز حضور دارد و مشغول صحنه گردانی است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *