افزایش ۲۱۹ درصدی کالاهای ترانزیتی از مبدأ گمرکات کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، به نقل از روابط عمومی گمرکات استان کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده وزن کالاهای ترانزیتی از مبدأ گمرکات این  استان در هشت ماهه امسال را دو میلیون ۳۰۲ هزار و ۴۰۴ تن به ارزش ۹۰۶ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۷۰ دلار عنوان کرد.

وی عنوان کرد: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن 219 درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۵۲ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: گمرک پرویزخان با ۸۸۰ میلیون و ۶۸۷ هزارو ۴۷ دلار به وزن ۲ میلیون و ۲۵۹ هزارو ۲۹۵ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

عباس‌زاده افزود: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۱۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۳ درصد و از حیث وزن دو درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۵ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۲۳ دلار به وزن ۴۳ هزار و ۱۰۹ تن بیان کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدأ گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *