هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی همدان مشخص شد

غرب ایران – اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین مشخص شد. 

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛فرماندار همدان گفت: در این نشست گفت: در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دعوت از ۳۰ نفر از معتمدین، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین در محل فرمانداری همدان برگزار شد.

مسلم‌مخفی افزود: ساختار انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بنحوی پیش بینی شده که همه امور توسط خود مردم انجام می‌شود و این مهم تبلور عملی مردم سالاری دینی و برگ زرین و افتخاری برای ایران اسلامی است.

 او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب انتخابات در ابتدای سالجاری گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت راهبرد‌های مورد تاکید ایشان در انتخابات است که در هیات‌های اجرایی باید نصب العین باشد.
فرماندار همدان دیپلماسی مقتدرانه دولت در عرصه بین الملل را از جمله نقاط قوت دانست و افزود: در عرصه داخلی نیز تکمیل و بهره برداری تعداد قابل توجهی از طرح‌های نیمه تمام در هفته دولت و دهه فجر پیش بینی شد که این پروژه‌ها بسیار اثر گذار و امید آفرین است.
مخفی از تلاش دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم خبر داد و تصریح کرد: علیرغم مشکلات عدیده‌ای که در حین آغاز بکار دولت با آن مواجه بود در جهت مهار تورم گام‌های مهمی برداشته شد.

او گفت: انتخاب هیات اجرایی یکی از فرایند‌های مهم انتخابات است که وظیفه اصلی این هیات تعیین تعداد، محل و اعضای شعب اخذ رای است. 
فرماندار همدان افزود: امیدواریم با همراهی معتمدین گرانقدری که امروز بعنوان هیات اجرایی انتخابات انتخاب می‌شوند بتوانیم ساز و‌کار مناسبی برای حضور پرشور مردم در این صحنه خطیر فراهم آوریم.

 با حضور ۲۷ نفر از معتمدین مدعو، اعضای حقوقی هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان انتخابات برگزار شد که به ترتیب آقایان سید مصطفی رسولی، مجید صفدریان، سید محمد رضا ملیحی، علی مراد کیانی، محمد جواد سیفی، محمد جواد بیات، محسن جامه بزرگ و سید علی اصغر تروهید بعنوان اعضای اصلی و آقایان محمد علی بادامی، مرتضی فامنین نژاد، محمود کتابی، خانم سیده زهرا موسوی و آقای کریم ملکی بعنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین انتخاب شدند.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.