افزایش ظرفیت پذیرش بیماران در بخش پرتو درمانی مرکز جامع سرطان همدان

غرب ایران – مدیر مرکز جامع سرطان همدان گفت: هم اکنون روزانه ۳ تا ۴ بیمار برای رادیوتراپی پذیرش می‌شوند که در روز‌های آینده تا۲۰نفرافزایش می‌یاید.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛مجید حیدری با بیان اینکه از هفته گذشته بخش رادیوتراپی مرکز جامع سرطان همدان افتتاح و پذیرش بیماران آغاز شده است، گفت: راه‌اندازی این بخش سبب خوشحالی و کاهش چشمگیر هزینه‌های پرتو درمانی بیماران مبتلا به سرطان شده است.

او با تاکید بر اینکه هم اکنون روزانه ۳ تا ۴ بیمار برای رادیوتراپی پذیرش می‌شوند، گفت: به تدریج تعداد پذیرش بیماران بیشتر می‌شود و روزانه پرتودرمانی برای ۲۰ بیمار را پوشش خواهیم داد.

مدیر مرکز جامع سرطان همدان از فعالیت ۶ پزشک رادیوتراپی و آنکولوژیست و کارشناسان رادیوتراپی در این مرکز خبر داد و گفت: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر ویزیت و اقدامات درمانی بیماران انجام می‌شود.

حیدری با تاکید بر اینکه در روز‌های آینده با افزایش پذیرش بیماران، شیفت کاری عصر هم اضافه می‌شود، گفت: بیماران هنگام مراجعه به این مرکز ابتدا توسط پزشک ویزیت و معاینه می‌شوند، برای آن‌ها سیتی‌اسکن انجام می‌شود و بر اساس نوع و شدت ضایعه، برایشان طراحی درمان انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه تعداد جلساتی که بیماران باید رادیوتراپی انجام دهند با یکدیگر متفاوت است، گفت: تعرفه بسیار پایین پرتودرمانی این مرکز نسبت به مراکز خصوصی، سبب رضایتمندی بیماران شده است.

مدیر مرکز جامع سرطان همدان با بیان اینکه بیماران از شهرستان‌های همدان و استان‌های همجوار برای درمان به این مرکز می‌آیند، گفت: با افزایش ظرفیت پذیرش در بخش رادیوتراپی، پوشش بهتری نسبت به بیماران استان‌های همجوار خواهیم داشت.

حیدری از انجام شیمی درمانی دولتی در مرکز جامع سرطان همدان خبر داد و گفت: ۸ تخت شیمی درمانی در این مرکز فعال است که روزانه حداقل ۲۰ بیمار را پوشش می‌دهد.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.