امروزه ورزش به ویژه در حوزه همگانی نیازمند حمایت جدی است

غرب ایران – نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه امروزه ورزش به ویژه در حوزه همگانی نیازمند حمایت جدی است،گفت: انتظار می رود شورا و شهرداری همدان از ورزش همگانی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، آیت الله حبیب الله شعبانی در بازدید از مدرسه فوتبال شهرداری همدن اظهار داشت: این وضعیت نیازمند مراقبت‌های لازم و راهکار مناسب است که می‌تواند با ترویج و گسترش ورزش در بین نوجوانان و جوانان مهار شود.

وی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری همدان از ورزش همگانی حمایت کنند، ادامه داد: نوجوانان و جوانان ورزش را جدی بگیرند ضمن اینکه مسوولان نیز باید بستر دسترسی آسان به ورزش را برای جوانان فراهم کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه هر چه بیشتر به ورزش توجه شود و در جامعه توسعه یابد، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی برطرف خواهد شد، افزود: گاهی از موارد هزینه‌های را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی داریم در حالی که می‌توان آن را در عرصه ورزش استفاده کرد تا از این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

آیت الله شعبانی خاطرنشان کرد: امروزه ورزش به ویژه در حوزه همگانی نیازمند حمایت جدی است و استعدادهای پرشماری را در رشته‌های مختلف داریم.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: گزارش‌های دریافتی مبنی بر اضافه وزن نوجوانان و جوانان در دوران پسا کرونا باید پیش از اینکه ابتلا به بیماری‌های مرتبط را داشته باشد، چاره اندیشی شود.

وی فعالیت تخصص مدارس ورزشی را در راستای شناسایی و شکوفایی استعدادها بسیار مهم دانست، گفت: نشاط اجتماعی یکی از اولویت‌های مهم در شورای فرهنگ عمومی و سند فرهنگی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تحقق نشاط اجتماعی نیازمند فراهم آمدن بسترهایی است، یادآور شد: ورزش یکی از مصادیق نشاط‌ اجتماعی و نشاط سالم است و همه باید کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال از طرفداران پرشمار برخوردار است، گفت: حمایت لازم را از رشته فوتبال که طرفداران زیادی دارد، ضروری است.

مدرسه فوتبال شهرداری همدان بیش از ۷۰۰ عضو نوآموز در رده‌های سنی پایه دارد.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.