طرح نظارتی ویژه ماه رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان همدان آغاز شد

 به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.

علیرضا حسن پور  از شروع طرح نظارتی ضیافت از ۹ اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان همدان به زودی به اجرا در می‌آید.

وی گفت: در آستانه شروع ماه رمضان طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها و با مشارکت روزانه ۸ اکیپ در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرامی شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضائی بازار است و وظیفه ذاتی این مجموعه رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم است با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن، زولبیا و بامیه ضرورت نظارت و کنترل بر بازار با رویکرد پیشگیرانه مضاعف شده است.

حسن پور با بیان اینکه این طرح با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات انجام می‌شود، گفت: بر این اساس اداره کل تعزیرات حکومتی بر خود واجب می‌داند به منظور حمایت از حقوق مردم در کنار وظیفه ذاتی خود، گشت‌های مشترک بازرسی را نیز در قالب طرح نظارتی ضیافت با همکاری سایر دستگاه‌ها فعال کند.

وی یادآور شد: این طرح از ۹ اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *