کنارگذر غربی همدان پیشرفت ۸۵ درصدی دارد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، مسلم مخفی از پیشرفت ۸۵ درصدی کنارگذر غربی در همدان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه معطل اعتبارات است و می‌طلبد نمایندگان همدان در مجلس تلاش کنند تا از اعتبارات ملی سهم بیشتری برای آن بگیرند.

او با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه حجم سنگینی از ترافیک غرب کشور از مسیر بلوار آیت‌الله نجفی، بلوار شهید همدانی و بلوار فرودگاه حل خواهد شد گفت: امیدوارم سهم بیشتری از اعتبارات ملی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود تا آن‌ها را به افتتاح برسانیم.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه بخش از پروژه کنارگذر غربی همدان باقی مانده و نیاز به اعتبارات است گفت: فعلا کاری در کنارگذر شرقی انجام نمی‌شود، اما در برنامه است که بعد از اجرای کنارگذر غربی بتوان این پروژه را نیز اجرایی کرد.

مخفی با اشاره به بخش باقی مانده از کنارگذر غربی مربوط به تملک زمین‌هاست که باید انجام شود و نیاز به اعتبارات سنگینی دارد گفت: این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری به همدان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و معادل این مبلغ یا حتی بیشتر نیز باید تزریق شود تا به بهره‌برداری برسد.

او گفت: با تامین اعتبارات احتمال دارد که این پروژه برای دهه فجر آماده شود و البته باید فصل کاری را برای اجرای این پروژه از دست ندهیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *