خرید تضمینی بیش از ۴۵۰ هزار تن گندم در استان کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، علی ملکشاهی اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه که از دهه سوم اردیبهشت ماه آغاز شده تا پایان شهریور ماه در استان کرمانشاه ادامه دارد و تاکنون بیش از ۲ برابر نیاز مصرف سالانه استان، گندم در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

وی خرید تضمینی ۴۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان را در این مدت کوتاه حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در مراکز خرید تضمینی دانست و افزود: ۶ مرکز دولتی، ۳۵ مرکز سیلوی بخش خصوصی و هشت مرکز خرید مباشر تعاون روستایی در حال حاضر وظیفه خرید تضمینی گندم را در استان کرمانشاه بر عهده دارند که با آغاز خرید تضمینی در مناطق سردسیر استان این تعداد مرکز خرید نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه کیفیت گندم‌های خریداری شده از کشاورزان را بسیار مطلوب اعلام و تصریح کرد: خرید تضمینی گندم استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

ملکشاهی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان، گفت: با پرداخت بیش از یک هزار و ۵۸۴ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان از طریق بانک عامل، تمامی کشاورزانی که تا تاریخ دوم تیرماه سال جاری گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند، مطالبات خود را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *