برگزاری دعای پُرفضیلت عرفه در بیش از ۱۰۰ نقطه استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، حجت الاسلام محمد هادی نظیری ضمن تبریک فرا رسیدن عید پر فضیلت قربان و آغازدهه ولایت و امامت اظهار کرد: همزمان با روز عرفه دعای پرفضیلت عرفه در نقاط مختلف استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در بیش از یکصد نقطه استان همدان در مساجد، حسینیه‌ها و فضای باز برگزار شد؛ افزود: مراسم پر فیض دعای عرفه در شهر همدان در ۱۲ نقطه به صورت متمرکز و در سایر مساجد نیز برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: این مراسم در شهر همدان در مسجد جامع همدان، حسینیه زینبیه، باغ موزه دفاع مقدس حسینیه امام خمینی، مسجد امام حسین (ع)، مسجد رسول اکرم (ص)، پارک مردم، امامزاده یحیی، مصلی، مسجد دانشگاه بوعلی، مسجد مدرس و… برگزار شد.

حجت الاسلام نظیری از حضور سخنرانان و در این مراسم معنوی خبر داد و تصریح کرد: مراسم معنوی دعای عرفه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور مردم در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستانهای همدان نیز برنامه معنوی دعای عرفه برنامه ریزی شده که در مناطق مشخص شده با شکوه و حضور مردم برگزار شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *