۳۴۵ هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور سطح کشور مشغول به تحصیل هستند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، ابراهیم تقی زاده در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار کرد: ۳۶۰ مرکز دانشگاه پیام نور در کشور فعال است و بیش از ۸۵ درصد رشته‌های دانشگاه پیام نور مربوط به رشته‌های علوم انسانی است.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر اینکه برنامه و اولویت اصلی دانشگاه پیام نور، حرکت به سمت رشته‌های مهارتی و اشتغال زا در کشور است، گفت: علاوه بر این اولویت، رشته‌ها دانشگاهی متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی هر منطقه نیز تعریف می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی مراکز رشد و خانه‌های خلاق در راستای مهارت افزایی دانشجویان جزو اولویت‌های دانشگاه پیام نور است و در همین راستا ۵۰ هزار مترمربع فضا در این دانشگاه برای ایجاد مراکز رشد و خانه‌های خلاق اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در ۱۷ کشور نمایندگی دارد، بیش از یک هزار دانشجوی عراقی نیز در دانشگاه‌های پیام نور کشور مشغول به تحصیل هستند و برنامه داریم در استان‌های مرزی برای جذب دانشجویان عراقی استفاده کنیم.

تقی زاده خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ۹ واحد دانشگاه پیام نور است که چهار هزار و ۳۰۰ دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

فرزاد اسفندیاری رئیس دانشگاه پیام نور ایلام نیز افزود: هر جایی نیاز به کمک و حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام داشتیم با کمال میل کمک کار و همراه ما بودند.

وی بیان کرد: بار اول است که هئیت رئیسه سازمان در استان ایلام حضور پیدا می‌کند، بخش زیادی از مشکلات دانشگاه حل شده و انتظار داریم مشکلات سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان حل شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *