اختصاص ۲۷۲ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، دکتر علی فرهادی بیان کرد: ۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۵۶ برای این طرح در نظر گرفته شده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعتبارات مورد نیاز را تامین کرده است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد از سرگیری شده است و با پیشرفت بهتری نسبت به ماه های گذشته در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به این طرح تزریق شده است تصریح کرد: احداث و راه اندازی بیمارستان نیایش خرم آباد از مصوبات سفر رییس جمهور است که ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز به این طرح اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان جهت عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد هزینه شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید در سال ۱۴۰۴ بهره برداری شود.

فرهادی اظهار داشت: این طرح از مصوبات سفر ۱۴۰۰ رییس جمهور به استان است که در صورت بهره برداری، قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد و نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی لرستان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *