مبادله بیش از ۲۳۶ میلیون سهم در بورس همدان

به گزارش غرب ایران ؛ عباس صمدی با بیان اینکه معاملات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است افزود: معاملات فروردین ماه سال گذشته ۱۲۰ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۷۵ سهم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ارزش سهام مبادله شده فروردین ماه امسال ۷۱۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۲۹ ریال است که از این میزان ۵۴ درصد مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: در ۱۶ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای این استان، متوسط ارزش داد و ستد روزانه ۴۴ میلیارد و ۴۹۷ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۳۹ ریال بوده که نسبت به اسفند ماه ۶ درصد کاهش داشته است.
صمدی اظهار داشت: فروردین ماه امسال ۱۳۲ کد معاملاتی جدید ایجاد شد و شرکت‌های باما، تامین ماسه ریخته گری و بانک تجارت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: شاخص کل قیمت در پایان فروردین ماه معادل ۲۰۴ هزار و ۳۷۵ واحد بود که نسبت به اسفندماه سال گذشته ۲۵ هزار و ۷۱۶ واحد افزایش یافت.

انتهای پیام /خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *