ترویج گفتمان دینی و انقلابی و ارتباط گیری با نسل جوان اولویت فعالیت ها باشد

به گزارش غرب ایران، حجت‌الاسلام احمد مروی گفت: خادمیاران رضوی از ترویج گفتمان دینی و انقلابی و ارتباط گیری با نسل جوان غفلت نکنند

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های امدادرسانی و معیشتی به اقشار کم برخوردار، نباید از مسائل فرهنگی غفلت کرد؛ نسل جوان امروز نیازمند آشنایی با هویت اسلامی و ملی خویش است.

مروی گفت: خادمیاران رضوی در کنار فعالیت‌های اجتماعی باید در عرصه ترویج گفتمان دینی و انقلابی فعالیت کنند.

وی افزود: امروز دشمنان هنجارها و ارزش‌هاي ملت ایران را هدف قرار داده و جنگی تمام عیار علیه نوجوان و جوان ما آغاز کرده‌اند و در این مسیر از تمام ابزارهای ارتباطی استفاده می‌کنند، برای مواجه و مقابله با چنین هجمه‌ای نیازمند بهره گیری از همین ابزارها، همراه با منطق و استدلال هستیم.

حجت‌الاسلام مروی: جوانانی که گرفتار ناهنجاری‌های اجتماعی شدند فرزندان اسلام هستند و ما نمی‌توانیم در برابر آن‌ها بی اعتنا باشیم؛ ما در برابر این جوانان وظیفه داریم؛ لذا کانون‌های خادمیاری باید از ظرفیت مقدس نام امام رضا(ع) استفاده و با احترام، گوش شنوا، زبان و ادبیات مناسب با نسل جوان ارتباط بگیرند.

این مقام مسئول در ادامه و در پایان برنامه بیان داشت: مطالعه و تشویق به مطالعه از دیگر مسائل مهم است، مطالعه کتاب های زندگی نامه و خاطرات شهدا و کتبی که به تاریخ استعماری غرب می‌پردازد می‌تواند بسیار اثرگذار بوده و جنبه تربیتی بالایی دارند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *