تلاش آتش‌نشانان همدان برای نجات ۳ نفر

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در روز گذشته، یک عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
 
به نقل از روابط عمومی سازمان  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: در روز گذشته، شهروندان ۳۲۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد، ۳ تماس منجر به عملیات، ۹ تماس مشاوره و راهنمایی، ۳۲ تماس اشتباه و متأسفانه ۲۷۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
 
وی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق باکس کاغذ دستگاه خودپرداز در میدان جهاد بوده است.
 
بیاناتی اضافه کرد: ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان طالقانی و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه ۱۲ توسط آتش نشانان به انجام رسید. 
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان با بیان اینکه در این عملیات‌ها تعداد ۳ نفر نجات یافته‌اند، توصیه کرد:  در صورت بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *