در طرح اکرام ایتام و محسنین ۷۰۰ حامی در همدان جذب شدند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ غلامرضا مجیدی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، افزود: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آن‌ها باشند.

غلامرضا مجیدی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، افزود: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آن‌ها باشند.

او افزود: همچنین همزمان با هفته اکرام ایتام از ولادت حضرت امام حسن (ع) تا شهادت حضرت علی (ع) برنامه‌ریزی برای جذب حامی برای ایتام در قالب دو طرح «اکرام» و «محسنین» عملیاتی شد و هموطنان می‌توانند به صورت مستقیم ماهیانه مبالغی را به حساب ایتام واریز کنند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از ۱۴ هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد، پیش از ماه مبارک رمضان ۴۹ هزار و ۴۲۶ خیر بودند که هم‌اکنون این رقم به ۵۰ هزار و ۱۶۴ نفر افزایش‌یافته است.

حامیان امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند. مجیدی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *