تولد ۹۵۸ نوزاد در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش غرب ایران، دکتر محمدمهدی مجذوبی گزارشی از تلاش‌های مجموعه کادردرمان استان در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ ارائه کرد و با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای خدمت رسانی بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی استان در ایام نوروز همانند دیگر ایام سال گفت: در طول تعطیلات نوروز امسال همکاران حوزه درمان استان در بخش اورژانس مراکز آموزشی درمانی، بیمارستان‌های استان و مراکز شبانه‌روزی و ۱۶ ساعته پذیرای بیش از ۲۱۰ هزار مورد مراجعه مردمی بودند که از این تعداد ۹۲۶۸ بیمار در بخش‌های درمانی بستری شده و ۲۴ هزار مراجعه سرپایی نیز با علائم شبه کرونا، گلودرد، بدن‌درد و تب خفیف مراجعه کرده و پذیرش شده‌اند.

او اضافه کرد: با تلاش تیم‌های پزشکی علاوه بر انجام ۱۵۰۰ مورد عمل جراحی، به بیش از ۳۰۰۰ مصدوم سوانح ترومایی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی، خدمات درمانی مورد نیاز ارائه شد.

مجذوبی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۶۰۰ بیمار هم به علت سوانح ترافیکی به اورژانس بیمارستان‌ها منتقل شده اند، خاطرنشان کرد: طی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، ۹۵۸ نوزاد در استان همدان متولد شد که از این تعداد، ۴۲۸ مورد به صورت طبیعی و ۵۳۰ مورد سزارین صورت گرفته است.

او بیان کرد: تا روز ۱۳ فروردین‌ماه جاری بیش از ۵۵۰۰ سونوگرافی و بیش از ۸۷۰۰ سی تی اسکن برای مراجعان به بیمارستان‌های دولتی صورت گرفته همچنین بیش از ۲۰۳ هزار خدمت آزمایشگاهی در ۲۰ بیمارستان استان انجام شده و ۳۹۹ خدمت اورژانسی دندانپزشکی در کلینیک دولتی مباشر کاشانی ارائه شده است.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *