اضافه شدن ۲۵۰۰ هکتار به شهر همدان/ تدوین برنامه سه ساله توسعه استان

به گزارش غرب ایران، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، گفت: اعتبارات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه از تلاش همه دست‌اندرکاران طرح جامع شهری همدان تقدیر و تشکر می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۶ هزار ساعت کارشناسی برای بررسی طرح جامع شهری همدان انجام شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار به شهر همدان اضافه خواهد شد، افزود: اطلاعات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، وارد سامانه شوند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امکانات و ظرفیت‌های پروژه آبرسانی به شهر همدان، قدرت تصفیه بیش از ۹۰۰ لیتر بر ثانیه آب را دارد و در آینده نیز، به خط شهری اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از چاه‌های استیجاری از مدار خارج شده‌اند، گفت: با توجه به ذخایر موجود، در نظر گرفتن چاه‌های پدافندی و ظرفیت ۹۰۰ لیتر بر ثانیه در تصفیه‌خانه مهاجران می‌توان گفت مشکل خاصی در حوزه آب وجود نخواهد داشت.

استاندار همدان با بیان اینکه بیش از ۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان دریافت شده است، مطرح کرد: تدوین برنامه سه‌ساله توسعه استان انجام شده است.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام خوبی بین ارکان نظام در استان برقرار است که باعث شد تا در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف سربلند بیرون بیاییم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان، با تمام توان، در حال خدمت به مردم هستند، عنوان کرد: تدوین برنامه سه ساله توسعه استان انجام شده و سال آینده نیز از آن رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتباراتی که از محل دستگاه‌های اجرایی استان، در ارتباط با سفر رئیس جمهور به استان داده شده است، توسط مدیران اجرایی مربوطه پیگیری خواهد شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه زیادی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان در سال آینده دریافت خواهد شد، گفت: بیش از ۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان دریافت شده است.

وی عنوان کرد: تسریع در تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی برای جذب اعتبارات بعدی یک امر ضروری است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *