پرداخت پنج هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان لرستان

به گزارش غرب ایران جلال شیخ پور افزود:در راستای پرداخت کمک اجاره مسکن به مددجویان این نهاد نیز هشت هزار و ۹۸۷ مورد با مبلغ پنج میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اولویت تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال۹۱۵ واحد مسکونی احداث و تحویل خانوارهای تحت پوشش شده است که حداقل تا پایان سال این تعداد به ۲ هزار واحد خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت:سه هزار و۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان و مددجویان این نهاد در دست ساخت است و سال آینده تحویل می شود.

شیخ پور اظهار داشت: همچنین امسال ۲ هزار و ۹۸۹ فقره جهیزیه با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد تومان به زوج های تحت پوشش این نهاد اعطا و سه هزار و ۸۰۰ سری لوازم ضروری منزل به خانوارهای تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶ هزار و ۵۳۷ فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۶۲ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است ادامه داد: همچنین امسال در راستای اشتغالزایی مددجویان این نهاد ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به هفت هزار و ۳۰۰ متقاضی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۹ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است اظهار داشت: عمده طرح های اشتغال ایجاد شده در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات هستند همچنین حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پرونده طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی در بانک‌های استان تشکیل شده است که امید می‌رود با همکاری بانک‌ها، تسهیلات در کمترین زمان پرداخت شود.

شیخ پور تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هزار خانوار در قالب ۲۱۶ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *