دشمن از توان سپاه هراس دارد

به گزارش غرب ایران، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) با تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: دشمنان از قدرت سپاه پاسداران نه تنها در داخل بلکه در منطقه و عرصه بین‌الملل به خوبی خبر دارند و می‌دانند این اشتباه، چه تبعات بین المللی برای آنها خواهد داشت.

وی اضافه کرد: غربی که قانون برای او معنا ندارد و تنها ابزاری برای دستیابی به منافعش است این بار بحث قانونی را در قرار ندادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی مطرح می‌کند در حالی که اگر آنها به قانون پایبند بودند چرا از برجام خارج شدند.

امام جمعه همدان بیان کرد: نیروهای مسلح همگی پاسدار اسلام و انقلاب هستند و تنها پوشش آنها تفاوت دارد.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه پاسداری اسم و عنوانی است که مسئولیت فراوانی برای انسان دارد گفت: قدرت نیروهای مسلح امروز خواب را بر دشمن حرام کرده و موضع‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های عجولانه دشمن، همه این را نشان می‌‎دهد.

وی اضافه کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسعه نام امام حسین(ع) در جهان است، اربعینی که در دنیا ایجاد شده و هر سال جمعیت میلیونی به زیارت امام حسین(ع) می‌روند، از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه همدان، با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره توبه، خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه بشارت می‌دهد از انتخاب بعضی افراد در عالم و از آنها برای این انتخاب تقدیر می‌کند، که حضور در عرصه پاسداری نیز یکی از این انتخاب‌هاست که دارای فضیلت بزرگی است و باید قدردان آن باشیم.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی، آرمان‌های الهی و حکومت اسلامی از مسایل ارزشمندی است گفت: خداوند در مقابل زحمات شما، وعده‌های فراوانی داده و کسی که بنای نصرت الهی دارد، باید بداند که خداوند پشت اوست.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید انصارالله باشیم و تلاشمان نیز در همین راستا باشد، گفت: ارتقای توان و قدرت یک تکلیف شرعی است همچنین قوی شدن نه فقط در عرصه نظامی بلکه در عرصه‌ها از جمله اقتصاد نیز باید در دستور کار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با قدردانی از فعالیت‌های سپاه در عرصه سازندگی، خاطرنشان کرد: ای کاش این روحیه جهادی در بین مسئولان نیز وجود داشته باشد.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: سپاه در هر میدانی که مردم نیاز به کمک داشتند، برای خدمت رسانی حاضر می شود به خصوص در چند ماه گذشته اقدامات زیادی توسط سپاه، بسیج و نیروهای مسلح صورت گرفته است.

وی یادآور شد: گاهی با دشمنی روبرو می‌شوید که در میدان باید با او مقابله کنید، اما در اغتشاشات اخیر طرف مقابل فرزندان خود ما بودند که تحت تاثیر فضای رسانه‌ای دشمن شده بودند و اینجا حتی باید کتک و تیر خورد اما مراقب فرزندان خود باشیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز زمان حرکت برای تحقق جهاد تبیین است، گفت: یکی از نکات مهم در شرایط فعلی مطالعه وصیت شهدا و آشنایی با سیره شهید سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها و معرفی این بزرگان به جوانان و تلاش برای استمرار مسیر شهدا است.

در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان ضمن یاد و خاطره شهدا گفت: شکرگزاری می کنیم که خداوند توفیق داد در زمانی خدمتگزار باشیم که رنگ و بوی شهدا در کشور ساری و جاری است و نظام ولایی در کشور حاکمیت داردو این توفیقی است بزرگ و ما بر این خدمت و نوکری به خود می بالیم.

او اضافه کرد:عهدنیز به این دلیل که عهد و پیمان ببندیم با نماینده ولی‌فقیه در استان و رهبری عظیم الشان به این دلیل که ما پای این انقلاب و رهبری تا پای جان هستیم و از آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا تا پای جان دفاع خواهیم کرد و از مواضع انقلابی کوتاه نخواهیم آمد.

مجیدی تصریح کرد:امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرت‌های پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هرنوع اقدام دشمنان است  و هر روز شاهد اخبار امید وار کننده نظامی خواهیم بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان افزود: امروز سپاه در زمینه خدمات رسانی بسیار موفق بوده و در راستای کمک به دولت انقلابی و خدمت رسانی به مردم نهایت همکاری را داشته است و نوکری در راستای خدمت به مردم را از افتخارات خود می داند.

سردار مجیدی در پایان به کنگره ۸۰۰۰ شهید استان اشاره و افزود: یکی از مهمترین کار‌های فرهنگی در سال ۱۴۰۲ کنگره شهدای استان است که می‌طلبد مجموعه نهاد‌های وسازمان‌ها و ادرات استان با همتی مضاعف در راستای این ماموریت بزرگ فرهنگی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *