آلودگی آب شرب همدان شایعه است

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پی انتشار شایعاتی مبنی بر آلوده بودن آب شرب شهری گفت: آلوده بودن آب شرب شهری همدان شایعه است.

سیدهادی حسینی بیدار با بیان اینکه آلوده بودن آب شرب شهری همدان شایعه است، گفت: این شایعات در خصوص آب شرب شهری در استان همدان صحت نداشته و تمامی تصفیه خانه‌ها و تأسیسات تصفیه، انتقال و تولید آب شرب استان چه از منابع سطحی و چه از منابع زیر زمینی از بهترین کیفیت موجود برخوردار است.

وی گفت: شرکت متعهد به رعایت آیتم‌های قید شده در نشریه ملی ۱۰۵۳ که توسط آزمایشگاه مرکزی آبفای استان و آزمایشگاه معتمد محیط زیست کنترل می‌شود است و نیز تمامی فاکتورهای سلامت آب شرب توسط دستگاه‌های نظارتی به ویژه مرکز بهداشت استان به جدیت کنترل و پایش می‌شود.

حسینی بیدار همچنین افزود: تعهد اخلاقی و انسانی در تمامی بخش‌های شرکت آب و فاضلاب وجود دارد و امکان ندارد به هیچ عنوان آبی با کوچک‌ترین مشکل تولید و در شبکه توزیع شود.

وی اضافه کرد: اگر احیاناً در مواردی خاص به دلیل بروز بحران سیستم انتقال آب شرب مختل شود حتماً به مردم اطلاع رسانی و راه‌های جایگزین اعلام می‌شود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *