بیمارستان ۹۳ تخت خوابی خیر ساز ملایر افتتاح می‌شود

به گزارش غرب ایران کریم میرزایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث پیشرفت در حوزه های مختلف شده است افزود: نخستین بیمارستان در ملایر توسط مرحوم سیف الدوله با ۲۵ تخت ساخته شد و پس از آن مرحوم فخر الحاجیه بیمارستان فخریه را با ۱۲۲ تخت برای مردم ملایر احداث کرد.

او با اشاره به دریافت مجوز ساخت  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی جدید برای ملایر گفت:کلیه خدماتی که بیماران بستری نیازمند دریافت آن هستند در بیمارستان امام حسین ملایر ارائه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت ملایرافزود: مرکز آنژیو گرافی ملایر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این مرکز در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

میرزایی با بیان اینکه مرکز درمانی ملایر به عنوان مرکز ترومای جنوب استان فعالیت می‌کند گفت:اتاق عمل بیمارستان امام حسین اکنون در دست تعمیر است و تعداد اتاق های عمل این بیمارستان از ۴ اتاق به ۸ اتاق عمل افزایش می یابد.

او با اشاره به ارتقاء بیمارستان های مهر و امام حسین ملایر به عنوان بیمارستان های آموزشی گفت: اورژانس جدید و مرکز نازایی و ناباروری شهرستان در بیمارستان مهر ملایر به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر به آغاز ساخت ۱۲ واحد همراه سرا برای بیمارستان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت مرکز بهداشتی درمانی اسلامشهر آق گل به صورت شبانه روزی با حضور پزشک و پرستار مقیم فعالیت می‌کند.

میرزایی از صرف ۶ میلیارد تومان برای به روز رسانی و تجهیز مراکز بهداشتی روستایی خبر داد .

اوگفت: رشته های دانشکده پرستاری ملایر به ۴ رشته پرستاری، بیهوشی، فوریت‌های پیش بیمارستانی و ارشد پرستاری اورژانس افزایش پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *