۹۰ واحد تولیدی در همدان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش غرب ایران، علیرضا قاسمی فرزاد، در جلسه ستاد تسهیل موانع تولید استاندای  با بیان اینکه همدان رتبه ششم را در برگزاری مستمر ستادهای تسهیل را دارد، اظهار داشت: تاکنون هزار و۲۶۱ میلیارد تومان تسهیلات سفر ریاست جمهوری به استان همدان تخصیص یافته است.

وی از مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان خواست تا در نشستی با اصحاب رسانه وضعیت تولید استان را تشریح کند و افزود: استان در برخی شاخص های تولیدی دارای برتری و رتبه کشوری این که لازم است اطلاع رسانی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازگردانی واحد تولیدی دشت کرفس در شهرستان قروه، هرچه سریع‌تر انجام و اجرا شود، گفت: امروز نیز سه واحد تولیدی استان که به دلیل شرایط مالی راکد شده بودند ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل رونق تولید دریافت کردند.

قاسمی‌فرزاد افزود: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان از واحدهای تولیدی حمایت کامل دارد گفت: این ستاد در راستای حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی تشکیل شده است.

استاندار همدان تولید، اشتغال و حمایت از فعالیت های اشتغال زا را اولویت نخست دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: برای ایجاد اشتغال در کشور باید سرمایه گذاری ها و تسهیلات، بیش از پیش به سمت حمایت از تولید هدایت شود.

قاسمی فرزاد خواستار هم افزایی بیشتر و بهتر در بین دستگاه های اجرایی استان شد و افزود: هر قدر تعامل بین ادارات بیشتر شود چرخ توسعه نیز سریعتر می چرخد برای همین از سازمان های دولتی انتظار ویژه ای برای تعامل و کمک به جهش تولید را دارم.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *