تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران در حال انجام است

به گزارش غرب ایران  علیرضا قاسمی فرزاد در آئین تجلیل از کشاورزان و همیاران مردم در طرح آبرسانی به همدان (نذر آب)، گفت: دشمن ناراحت این است که کشور ما به سوی تمدن بزرگ اسلامی در حرکت است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال این هستند که کشورها را استعمار کنند، افزود: ایران اسلامی ثابت کرده که یکی از قدرت‌های مطرح در منطقه و جهان است.

استاندار همدان ادامه داد: همت و توان دولت سیزدهم برای انجام پروژه‌ای که ۱۷ سال بر روی زمین مانده بود، قابل تقدیر است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران در حال انجام است و اگر تجهیزات آن آماده و نصب شود، می‌توانیم ۳۶۰۰ لیتر آب در ثانیه تصفیه کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که انجام شده، تصفیه‌خانه مهاجران ظرف ۳ ماه آینده، تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

قاسمی‌فرزاد مطرح کرد: کشاورزان، سخاوتمندانه و داوطلبانه، در جریان بحران کم‌آبی، آماده همکاری و هم‌یاری به مردم شهر همدان شدند.

استاندار همدان در ادامه گفت: کشاورزان، از مایه حیات خود چشم‌پوشی کردند تا هم استانی‌های خود تشنه نمانند و دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه یاری‌گری کشاورزان در آبرسانی به مردم همدان در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، گفت: کشاورزان از پیشگامان عرصه جنگ اقتصادی هستند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه کشاورزان از پیشگامان عرصه جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: بی شک مردم همدان قدردان و قدرشناس اقدام خداپسندانه‌ی کشاورزان هستند.

وی افزود: در مقابل همیاری کشاورزان، وزیر محترم نیرو قول دادند تا به آن‌ها پروانه افزایش ۲۰ درصدی ارائه شود، پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: بدون شک، دولت حامی و پشتیبان کشاورزان است و اگر در مسیر فعالیت کشاورزان دچار مشکل و موانعی شوند، زمینه حل و برداشتن آن را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: کشاورزان می‌توانند با تغییر الگوی کشت میزان بهره‌وری از آب و خاک و به دنبال آن تولید را چند برابر کنند و، همچنین میزان مصرف آب را به طور چشم‌گیری کاهش دهند.

استاندار همدان بیان کرد: از همراهی و همکاری اصحاب رسانه که کوشش کردند در این مدت با پوشش لحظه‌ای اخبار و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به شهر همدان، توانستند نگرانی‌های مردم را کاهش دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از کشاورزانِ برخی روستاهای شهرستان‌های همدان، بهار و کبودرآهنگ که چاه‌های خود را در اختیار مردم قرار دادند، با اهدا لوح توسط استاندار همدان، تجلیل و قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *