احیای ۱۹ واحد صنعتی غیرفعال همدان در ۶ ماه ابتدای سال

به گزارش غرب ایران حمید بهزادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ فعالسازی ۴۳ واحد غیرفعال به سازمان صمت استان واگذار شده است، اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای امسال از ۴۳ واحد تاکنون ۱۹ واحد فعال شده است.

او با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت ۴۰ واحد صنعتی نیز به سازمان صمت واگذار شده است، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ واحد صنعتی که زیر ظرفیت فعالیت داشتند، افزایش ظرفیت داده شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۱۵۰ واحد صنعتی غیرفعال وجود دارد، افزود: سال گذشته ۵۰ واحد صنعتی غیرفعال احیاء شده و امسال نیز برنامه داریم به این میزان برسیم، اما آنچه سهمیه استان از طرف وزارتخانه درنظر گرفته شده احیای ۴۳ واحد بوده است.

بهزادی با اشاره به اینکه واحد‌های صنعتی به علت تملک بانک‌ها، ورشکستگی، اختلاف شرکا و گاهی عدم تمایل سرمایه‌گذار غیرفعال هستند، بیان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ واحد صنعتی در تملک بانک‌ها قرار دارند که بانک‌ها اعلام آمادگی کردند به سرمایه‌گذار واگذار کنند.

او درباره آخرین وضعیت کارخانه کیوان همدان نیز یادآور شد: پنجشنبه گذشته بازدیدی از این کارخانه داشتیم و مقرر شد مدیرعامل این کارخانه در جلسه‌ای که با حضور دادستان، استاندار، رئیس دادگستری همدان برگزار می‌شود حضور پیدا کند تا برای وضعیت این کارخانه تصمیم‌گیری شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *