آتش نشانان همدان هزار و ۶۳۹ عملیات انجام دادند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛سید صادق پورسینا, سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت:در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۷۵ هزار و ۵۷۳ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد هزار و ۹۴۴ مورد منجر به عملیات، چهار هزار و ۸۲ مورد راهنمایی و مشاوره، هشت هزار و ۴۳۸ تماس اشتباه و سه مورد اعلام حریق کذب و ۶۱ هزار و ۱۰۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

او گفت: هزار و ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات در این مدت زمان انجام شده است که از مجموع این عملیات‌ها هزار و ۸۳ مورد مربوط به عملیات‌های اطفای حریق است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: موقعیت ۸۰۰ مورد از عملیات‌های اطفا حریق و ۹۹۶ مورد از عملیات‌های امداد نجات در محدوده خدماتی شهر همدان و ۱۰ عملیات خارج از آن بوده است و نحوه بروز ۱۸۱ حادثه آتش سوزی عمدی، ۵۹۴ مورد غیر عمدی و ۲۶ مورد نیازمند کارشناسی است.

پورسینا گفت: در این مدت ۲۴ نفر در حوادث آتش سوزی و امداد و نجات مصدوم و یک نفر از شهروندان نیز فوت شده اند که آتش نشانان در ۶ ماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی ۷۵۹ نفر را در عملیات‌های مختلف نجات داده اند.

او گفت: هشت هزار و ۴۴ نفر ساعت دوره آموزشی و ۲۸۴ مورد پایش سطح ایمنی اماکن مختلف در این مدت برگزار شده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *