یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی عاشورائیان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛  مسعود ویژه با بیان اینکه فراخوان این همایش با موضوع عاشورایی، تیرماه منتشر شده بود؛ اظهار کرد: در مهلت مقرر بیش از ۴۰ اثر از هنرمندان استان از شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، رزن، بهار، و درگزین به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی توسط سه نفر از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه هنرهای نمایشی به عنوان هیأت انتخاب، بررسی می‌شود؛ افزود: این همایش مرحله بازخوانی نداشته و ارزیابی از طریق آثار ضبط شده بر روی لوح فشرده انجام شده و اسامی نمایشنامه‌های راه یافته به همایش، هفته آینده (۲۷ شهریورماه) اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: یازدهمین همایش نمایشنامه‌خوانی استان همدان روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در مجموعه تئاتر شهر همدان (سالن اصلی شهید آوینی و پلاتو استاد عاشورپور) برگزار می‌شود.

ویژه با بیان اینکه اختتامیه این همایش روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: علاوه بر پرداخت کمک هزینه به گروه‌های پذیرفته شده؛ به انتخاب هیات داوران در بخش‌های متن، کارگردانی، بازیگر زن و مرد و توضیح صحنه‌خوان، برگزیدگان معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *