افزایش ۲۰ درصدی تردد در جاده های همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: تردد جاده ای در محورهای ارتباطی این استان تا هشتمین روز از نوروز ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مصطفی پناهنده  اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند تاکنون در استان همدان هفت میلیون و ۴۶۲ هزار تردد خودرو‌های سبک و سنگین ثبت شده است.
وی افزود: بیشترین میزان ثبت تردد در جاده‌های استان همدان مربوط به روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: در این مدت جاده‌های همدان ساوه و همدان به سه راهی بهار بیشترین محل عبور خوردو‌ها در تعطیلات نوروز تا به امروز هستند.
پناهنده با بیان اینکه در چند روز اخیر برای بازگشایی راه‌های استان بیش از ۴۰۰ نیروی اداره کل راهداری تلاش کردند، گفت: در این مدت ۲۸۰ دستگاه برف روب، نمک پاش و سایر دستگاه‌های راهداری برای بازگشایی راه های استان در بارش های جوی آماده به کار هستند.
سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم می گذارد.
پایگاه اینترنتی www141.ir نیز علاوه بر اطلاعات وضعیت جاده ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.
در طرح نوروزی امسال ۲۵ پایگاه و ۵۰ تیم راهداری، ۲۸۵ خودروی راهداری، ۱۲ دستگاه خودروی گشت و ۵۱۶ نفر نیرو در استان همدان فعال هستند.

انتهای پیام /ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *