برگزاری جشن ویژه کرامت قلم در همدان

به گزارش غرب ایران ؛ با توجه به فرا رویی هفته خبرنگار و نظر به اینکه امسال هفته خبرنگار مصادف است با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و عاشورای حسینی لذا مقرر گردید برنامه های ویژه هفته خبرنگار زودتر از آغاز ایام محرم برنامه ریزی و برگزار گردد .

در راستای تجلیل و تقدیر از جایگاه ارزشمند  و رفیع خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات ،به همت انجمن صنفی مدیران رسانه استان همدان ،مراسم جشن بزرگ کرامت قلم برگزار می گردد.

این برنامه با اجرای بخش های هنری ویژه با حضور هنرمندان کشوری و استانی همراه با پخش زنده اینستاگرامی با حضور اهالی رسانه و خانواده های معزز ایشان وجمعی از مدیران استان در روز جمعه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷/۳۰ در اردوگاه فجر همدان واقع در انتهای اعتمادیه ، در محل از پیش تعیین شده در محیطی مفرح و مناسب و بصورت روباز برگزار می شود.

برنامه ویژه کرامت قلم که با تلاش جمعی مدیران رسانه استان همدان، به مناسبت فرارویی هفته خبرنگار و علی الخصوص ۱۷ مرداد روز شهادت شهید صارمی برگزار خواهد شد.

روز خبرنگار بهانه است تا در این روز فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به تلاش های شبانه روزی آنها نگاه ویژه شده و تمام مطالبات مشکلات صنفی و شغلی این قشر زحمتکش مورد رصد قرار گرفته تا هر مسئولی به قدر وسع خود برای کاهش این مشکلات برنامه ریزی کند.

انجمن صنفی مدیران رسانه های استان همدان از بدو تاسیس اقدامات موثر و در خور توجهی با توجه به رسالت خویش به انجام رسانیده است که در نوع خود قابل تقدیر و تحسین است .

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *