تجربه درخشان فوتبال شهرداری همدان با طعم بقا در لیگ یک

به گزارش غرب ایران، تیم شهرداری همدان با شروع فصل جاری لیگ هر چند با افت و خیز مواجه شد اما هرگز دست از تلاش برنداشت تا بتواند رتبه خود را در جدول تک رقمی کند.

حالا شهرداری همدان که اغلب نگران سقوط این تیم بودند، به فاصله ۲ هفته مانده تا پایان فصل جاری مسابقات لیگ یک موفق به بقا در این سطح لیگ کشور شد.

شاگردان طلایی منش با برد طوفانی مقابل تیم شمس آذر قزوین در بازی جمعه شب گذشته توانستند علاوه بر صعود در جدول رده‌بندی مسابقات، خیال خود را برای بقا راحت کنند.

درست در شرایطی که نیمه دوم جدول لیگ یک در تب و تاب سقوط قرار دارد و هیچ تیمی از حاشیه امنیت در این ۲ هفته پایانی برخوردار نیست شهرداری توانست با سه امتیاز مهم در بازی خارج از خانه هفته سی و دوم لیگ یک برابر شمس آذر قزوین، از جمع فانوس به دستان سقوط رهایی یابد.

۲ گل طلایی

شاگردان طلایی منش جمعه شب گذشته دست به کار بزرگی زدند و در مقابل تیمی که به سه امتیاز خانگی نیاز مبرم داشت، به برتری رسیدند.

شمس آذر قزوین برای برتری مقابل شهرداری همدان دست به هر کاری زد و حتی زننده گل نخست بازی بود اما ۲ شوت دیدنی از بازیکنان شهرداری کار را تمام کرد.

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و شهرداری همدان در یک بازی حساس و نفس گیر در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری همدان و شمس آذر قزوین در حالی مقابل هم قرار گرفتند که به ترتیب با ۳۹ و ۳۸ امتیاز هنوز خطر سقوط را احساس می‌کردند و تمام توان خود را برای رسیدن به پیروزی و شکست حریف به کار گرفتند.

نیمه اول این دیدار با گل پوریا سرآبادانی بازیکن شمس آذر در دقیقه پنج بازی به پایان رسید ولی نیمه دوم به گونه‌ای دیگر رقم خورد و ۲ گل وارد دروازه شمس آذر شد تا طلایی منش نیمه مربیان را به پیروزی بزرگ تبدیل کند.

محمد بیرانوند و سیاوش بهرامی ۲ بازیکن شهرداری همدان بودند که توانستند سه امتیاز مهم و حیاتی این دیدار را با گلزنی خود به دست آورند.

نکته جالب توجه اینکه هر ۲ گل توپ پس از ضربه به تیر افقی و زمین برخورده کرد و به داخل دروازه رفت و با وجود اینکه اعتراض گسترده کادر فنی شمس آذر را در هر ۲ صحنه به دنبال داشت اما کمک داور شجاعانه گل اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *