عنوان پایتخت گردشگری آسیا را تحویل نمی‌دهیم

به گزارش غرب ایران، سید سعید شاهرخی  در ستاد خدمات اجرایی سفر استان همدان با اشاره به شعار سال ۹۸ اظهارداشت: “رونق تولید” شعار انتخابی مقام معظم رهبری برای سال ۹۸ است که از اهمیت بالایی برخوردار است. 

وی افزود: همدان در راستای شعار انتخابی برای امسال پیشتاز بوده و توجه به معیشت و تولید و اشتغال همواره اولویت اول استان است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رونق تولید تنها با سرمایه‌گذاری در امر تولید محقق می‌شود، گفت: با توجه به برنامه راهبردی و عملیاتی که تا پایان برنامه ششم مد نظر قرار گرفته و برنامه ۳ ساله آن تدوین شده و آن را از ابتدای امسال اجرایی کرده و به اهداف تعیین شده می‌رسیم.

شاهرخی با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده تنها در شهرستان ملایر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، بیان کرد: این میزان سرمایه‌گذاری به رونق تولید کمک می‌کند ضمن اینکه هدف ما حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکننده است.

وی با تاکید بر اینکه با همراهی مجمع نمایندگان استان همدان شاهد رونق تولید و گسترش سرمایه گذاری در استان همدان هستیم، عنوان کرد: استان همدان با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای خود هرچه در وصف داشته هایش ذکر شود کم است چرا که ظرفیت هایش منحصر به فرد است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و آب و هوای مناسب و مطبوع دارد، ابراز کرد: به طور کلی تاریخ و تمدن ایران زمین یک جا در همدان جمع شده است.

شاهرخی اعلام کرد: امسال ثبت بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان نشان دهنده اهمیت و جایگاه همدان است.

وی با بیان اینکه آمار ثبت شده رسمی از اقامت ۱۰۳ هزار نفر در استان همدان خبر می‌دهد، مطرح کرد: اگر اقامتهای غیررسمی و حضور مردم در منازل بستگانشان را نیز لحاظ کنیم آمار به بالای ۲۰۰ هزار نفر اقامت افزایش می‌یابد.

استاندار همدان اظهار داشت: همدان در بین استان‌های کشور منحصر به فرد است و سال گذشته اقدامات شایسته ای در معرفی آن صورت گرفت.

شاهرخی با تأکید بر اینکه تخت پایتخت گردشگری آسیا را تحویل نخواهیم داد و با قدرت توانمندی های همدان را نشان می‌دهیم افزود: در اختصاص اعتبارات و برگزاری برنامه‌های فاخر باید بیش از آنچه برای رویداد همدان ۲۰۱۸ تلاش شد، اقدام شود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *