تهیه ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح برای سفر رییس جمهور به همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛  علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه در شورای اداری استان و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: در اقدامات سال پیشرو باید باید با تمام توان و نیرو به مصاف مشکلات استان باید برویم مشکلاتی چون مسکن، شغل و کم آبی که فقط مختص استان همدان نیست.

وی افزود: باید با توجه به شعار سال و مسئله تولید و دانش بنیان‌ها، برنامه یکساله را تدوین و پیش ببریم هر چند اصلاحاتی در برنامه‌ها انجام شد تا از سوی برنامه و بودجه اعلام شود.

استاندار همدان در بحث اشتغال اظهار کرد: حدود سه هزار و ۵۰۰ شغل را باید احیا و ایجاد اشتغال در استان داشته باشیم که همه مدیران اهتمام ویژه داشته باشند و گزارش خود را در َسامانه رصد اعلام کنند و گزارشات مرتب و مفصل درج شود.

این مسئول با اشاره به شعار سال گفت: باید شرکت‌های داش بنیان و تولید را در دستور کار فرار دهیم، در خصوص اصلاح شاخص‌ها، جلسه‌ای داشتیم و بازنگری اساسی درآمار و ارقام باید صورت گیرد.

وی افزود: شاخص‌ها مقرون به صحت نیست وقتی اعتبارات را با استان‌های دیگر مقایسه می‌کنیم پایین تریم اما فقط آمار عددی روی کاغذ است و اعتبارات لازم در اختیار استان قرار نگرفته است که امیدواریم با سفر ریاست جمهوری به همدان برخی اعتبارات و مشکلات حل شود و این سفر بدون شک مایه خیر و برکت خواهد بود.

قاسمی فرزاد در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه مسکن ملایر و تویسرکان آماده کلنگ زنی است گفت: کارگاه بزرگی در سطح استان شامل نهضت ملی آغاز خواهد شد و اقدامات مسکن اشتغال خوبی را ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تأمین زمین در همه شهرستانها رقم خورده و دولت ۴ میلیون مسکن را طی ۴ سال ایجاد خواهد کرد.

استاندار همدان افزود: از همه دستگاه‌ها و شهرداران تقاضا می‌کنم همراهی خوبی داشته باشند تا طرح مسکن ملی با قوت پیش رود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور حدود ١٢ استان را هنوز نرفته اند گفت: سفر به همدان اتفاق خواهد افتاد و اعتبارات مورد نیاز از سال قبل مشخص شده است.

استاندار همدان یکی از رویکردهای دولت عدم کلنگ‌زنی های جدید بدون تکمیل پروژه‌های ناتمام دانست و گفت: کلنگ زنی‌ها در حد ضرورت اتفاق خواهد افتاد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر خشکسالی در استان گفت: پیگیری‌های مجدانه شده و ۵۰۰ میلیارد تومان وزیر و وزات آب هم ۵۰۰ میلیارد تومان واریز شده است که به زودی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برای تکمیل پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان صورت می‌گیرد.

این مسئول، وضعیت آب را نامناسب بیان کرد و گفت: ظرفیت آب در سال گذشته ١٨ میلیون مترمکعب بوده که امسال به ٧ هزار میلیون مترمکعب رسیده است.

قاسمی فرزاد افزود: همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها در بحث فرهنگسازی مصرف اهتمام بورزند و در آستانه عیدفطر دستگاه‌ها برنامه‌های خدمات سفر را تدوین کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم، گفت: امسال به طور قطع شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و اتحاد و انسجام ملی برای حمایت از آرمان‌های والای انقلاب و جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، اشغالگری و تروریست‌ها را بار دیگر ثابت کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه، حسن رضانیا به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان معرفی شد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *