ثبت نام رایگان بیمه سلامت در مناطق کم‌برخوردار استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ «سعید فرجی» ، افزود: برای اجرای این طرح و ثبت نام از افراد واجد شرایط ۱۱ پایگاه در شهرستان همدان، سه پایگاه در ملایر، سه پایگاه در تویسرکان، ۲ پایگاه در نهاوند، ۲ پایگاه در اسدآباد و ۲ پایگاه در کبودرآهنگ راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: افراد ساکن در مناطق محروم و کمتربرخوردار استان همدان که فاقد بیمه هستند می توانند با مراجعه به این پایگاه ها و ارائه مدارک هویتی خود برای بهره مندی از خدمات رایگان بیمه سلامت اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به ایجاد این پایگاه ها در مناطق حاشیه ای و کمتربرخوردار شهرها، گفت: درهمین ارتباط ۱۱ پایگاه شهر همدان در مناطق خضر، شهرک ولیعصر(دیزج)، منوچهری و  مزدقینه راه اندازی و آماده خدمت رسانی به مراجعان هستند.

فرجی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب افراد به خدمات بیمه در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار است که با این اقدام در راستای بهره مندی این افراد از خدمات رایگان بیمه همگانی سلامت انجام می شود.

وی درباره طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار نیز گفت: این طرح با مشخص کردن محلات کمتربرخوردار در شهرستان ها و با هماهنگی نهادهای حمایتی و مردمی اجرا می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: برای ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات بیمه ای، توسعه و گسترش برنامه پزشک خانواده و کاهش پرداخت از جیب افراد کم بضاعت و بی بضاعت، سازمان بیمه سلامت بر آن است با همکاری‌های بین بخشی، نسبت به تکمیل پوشش بیمه درمان شهروندان به ویژه در مناطق حاشیه ای و سکونتگاه‌های غیررسمی  اقدام کند.

به گفته فرجی، خدمات بیمه سلامت به این افراد از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع ارائه می شود.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *