۷۸۳ هزار نفر زیرپوشش تامین اجتماعی همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛شهناز حمزه لویی در آئین تجلیل از کارفرمایان برتر حوزه کارآفرینی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای کارگران و کارفرمایان است و امیدواریم قدردان افرادی باشیم که برای حفظ ستون سازمان زحمات زیادی کشیده‌اند.

از ۶ کارفرمای نمونه استان با توجه به شرایطی که هزینه تولید بالاست و در حال فعالیت هستند تجلیل شد.

او گفت: کارگران با شرایط فعلی متقاضی بهبود وضعیت موجود هستند و خوشبختانه زمینه برای بیان مشکلات آن‌ها وجود دارد.

به گفته حمزه لویی، سازمان به دوران پیری خود رسیده و به نقطه‌ای رسیدیم که در استان چهار نفر بیمه‌پردازی می‌کنند و یک نفر خدمات می‌گیرد که قبلا یک نفر بیمه‌پردازی می‌کرد و ۲۰ نفر خدمت می‌گرفتند.

مدیرکل تامین اجتماعی همدان در ادامه گفت: باید جوابگوی مشکلات باشیم و با همه تلاش‌ها هنوز ۴۰ درصد برای رسیدن به منابع مشکل داریم و در شرایط حاضر۶ هزار میلیارد تومان در ماه از سوی سازمان وام برای پرداخت مستمری‌ها دریافت می‌شود و فشار روی ماست تا توازن منابع و مصارف داشته باشیم.

او گفت: تاکنون ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولتی بوده و قرار است امسال با ۹۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب سهام بورسی و نقدی به سازمان تزریق شود که امیدواریم سال آینده خوبی را در پیش داشته باشیم.

حمزه‌لویی در ادامه گفت: تلاش زیادی بخصوص در حوزه گردشگری استان انجام داده‌ایم و در حال حاضر ۱۹ هزار و ۶۷۷ کارگاه فعال ثابت و ۲ هزار و ۵۳۰ کارگاه پیمانکاری وجود دارد که اگر غیرفعال‌ها را هم نام ببریم ۴۰ هزار مورد هستند که امیدواریم همه روزی فعال شوند.

او گفت: ۲۵۲ هزار بیمه‌شده کارگاه داریم که از سال گذشته تاکنون بعد از ۱۰ سال، سه درصد افزایش بیمه‌شده داشتیم که بسیار باارزش است و امیدواریم پایان سال به ۶ درصد برسد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *